Tuesday, December 29, 2020

Vitamin C 500mg



Tu dia. Dah merata billboard vitamin C shaklee kat seluruh malaysia.

Nak pilih vitamin c?
Pilihlah shaklee.

Kalau anda nampak perbandingan vitamin c shaklee dengan brand lain, mesti anda rasa menyesalnya tak ambil vitamin c shaklee dari awal.

Lepas ni bimbang vitamin c kehabisan stok macam masa awal-awal pkp dulu.

So baik dapatkan sekarang sebelum lagi merata billboard tumbuh bak cendawan.

Setakat yang saya amalkan memang berpuas hati sangat.

Dah lah murah. Satu botol vitamin c ni ada 180biji lagi.

Jenuh nak perhabis.


Tahu tak kenapa Jannah suka sangat dengan Vitamin C shaklee ni?

Haaa sebabnyaaa semua ada di bawah ni tau❤

Vitamin C bertindak:
🌼Untuk hilangkan parut jerawat
🌼Untuk kuatkan pertahanan badan
🌼Untuk yang kerap demam
🌼Untuk kesihatan badan, menghalang dAri radikal bebas
🌼 Antioksidan tinggi
🌼 Untuk kuku,rambut dan kulit yang cantik dan sihat.
🌼 Menyingkirkan Toksid dari badan secara semulajadi.

*Kebaikan vitamin C Shaklee*

🌼500mg setiap tablet, dengan sistem pelepasan berkala setiap 100mg/jam
🌼dari sumber yang semulajadi, diluluskan oleh KKM
🌼Menggunakan Teknologi Nano iaitu sustained released.
🌼Cepat Larut dalam air

Boleh whatsapp sekarang jika berminat.

0 comments: