Friday, December 25, 2020

Pengedar Shaklee Kelantan




BIODATA – ADILA

Assalamualaikum , salam sejahtera, salam sayang buat semua. Semoga berada dalam keadaan baik dan sihat hendaknya. Ya :)

Sebagaimana kita tahu dalam dunia ini, ada dua perkara yang teramat penting bagi diri setiap individu , namun kita sahaja yang kurang sedar tentang hal tersebut. Boleh teka, apa 2 perkara itu? Duit? Cinta? Hmmm.  Bukann. Jawapannya ialah, waktu sihat dan masa lapang. Jika bagi mereka yang beragama islam, perkara ini ada disebut di dalam hadith yang berbunyi ;

Dari Ibnu Abbas RA dia berkata; Nabi SAW bersabda: “Dua kenikmatan yang sering dilupakan oleh kebanyakan manusia adalah kesihatan dan waktu lapang.”

 (HR Bukhari No: 5933) Status: Hadis Sahih

Jadi disini kita boleh fikir balik, kalau kita sakit, sudah semestinya kita berada dalam keadaan tidak selesa dan dalam fikiran hanya mahu sihat balik. Betul kan? Contohnya kalaulah kita disahkan menghidap penyakit yang kronik seperti kanser, sudah pasti kita akan buat apa sahaja, dan beli apa sahaja ubat-ubatan demi untuk sihat semula kan? Tapi cuba kita lihat sebelum kita sakit, adakah kita peka tentang kesihatan kita? Adakah kita ambil makanan berkhasiat untuk tubuh badan kita? Adakah kita mengambil pemakanan yang cukup zat untuk tubuh badan kita ? Kebanyakan daripada kita tidak sedar. Oleh itu, jika kita boleh menghabiskan wang untuk bergaya, hidup mewah, makan pelbagai makanan yang enak, melancong, merantau, dan pelbagai lagi, apa salahnya kita invest sedikit untuk kesihatan. Betul tak? J Dengan ini, saya ingin memperkenalkan salah satu produk yang terbaik untuk kesihatan dan telah diiktiraf keberkesananya iaitu produk Shaklee.

Banyak betul saya bebel tanpa memperkenalkan diri kann. Maaf ya kawan-kawann.

Memperkenalkan diri, Nama diberi, Nor Adila bt Ramli. Nama pendek, boleh panggil Dila. Saya merupakan salah seorang agen sah Shaklee yang berdaftar. Banyak berkongsi kebaikan Shaklee dan mempromosikan produk Shaklee secara atas talian melalui platform Whatsapp, Facebook dan Instagram. Berumur 22 tahun dan menetap di Kelantan. Aktif dalam membuat COD di kawasan BANDAR TANAH MERAH, MACHANG & PASIR MAS, KELANTAN. Shaklee juga membantu saya sebagai seorang pelajar yang masih belajar untuk mendapatkan wang sampingan melalui bisnes Shaklee ini. Jadi, bagi sesiapa yang ingin menjadi salah seorang dari keluarga Shaklee, amatlah saya alu-alukan. Hanya dengan bayaran RM 35 sahaja, anda juga boleh menjadi ahli dalam Shaklee sekaligus dapat menjana pendapatan yang lumayan. Dan jangan lupa, bagi sesiapa yang ingin mendapatkan item Shaklee, boleh hubungi saya melalui platform yang tertera.

Facebook: Adilaa Ramli

Facebook Page: shakleebyadilaa

Instagram :  shakleebyadilaa

Whatsapp : KLIK LINK

 

Sekian, Terima Kasih :)

Adila, Agen Shaklee Kelantan.

 

 

Show quoted text

Location: Lunas, Kedah, Malaysia

0 comments: