Wednesday, April 15, 2020

Berjaya Rank Up Senior Supervisor 2020

Alhamdulillah Kami Berjaya Rank Up
Senior Supervisor

   

Supervisor







Alhamdulillah Ya Allah, Setelah lama jannah menanti dan berusaha sejak May 2018 hingga ke March 2020 akhirnya Allah izinkan Jannah untuk Rank up Sebagai Senior Supervisor dengan lahirnya seorang Leader iaitu adik sendiri sebagai Supervisor March 2020.

Satu kejayaan buat jannah namun, sangat2 bersyukur kepada Allah kerana Dengan IzinNYA Jannah berjaya rank up. Kalau semua nak tahu, pada 1 January..Negara kita Malaysia dilanda musibah yang besar dengan datangnya wabak #covid19 #coronovirus yang mana berpunca dari negara China. Sedang mereka sibuk merayakan perayaan Tahun Baru China, virus tersebut merebak dan tersebar luas melalui pelancong-pelancong yang melancong ke seluruh dunia. 

Setiap bulan kes semakin meningkat dan ramai kematian diseluruh negara.. tak terkecuali Malaysia. :( 
Sangat sedih sebenarnya..dalam keadaan begini ramai mencari vitamin untuk ikhtiar imun badan bagi mengelakkan wabak tersebut melumpuhkan sistem imun badan.

Dan ramai juga yang buka mata dan sedar akan kepentingan vitamin itu sendiri.

Permintaan Vitamin sangat2 luar biasa dalam Tahun 2020 ini, kalau sebelum ni kita menyangka Tahun 2020 akan ada kereta terbang, namun sebaliknya yang berlaku.

Apa2apun kita yakin dan percaya,ada hikmah diatas apa yang berlaku dalam Tahun 2020. Antaranya ramai peniaga2 online berjaya raih pendapatan yang tinggi kerana ramai fokus kepada pembelian diatas talian sahaja.

Dan masih belum terlambat untuk semua untuk memulakan perniagaan diatas talian. Jom sertai Jannah bersama team jannah untuk terus berkongsi kebaikan Shaklee dan membantu ramai orang yang ingin meraih kesihatan dan kejayaan dalam kehidupan mereka.

Hubungi saya Di 0174493884




0 comments: