nuffnang ads

Sunday, May 19, 2019

BAGAIMANA LECITHIN MEMBANTU MASALAH BENGKAK SUSU KEPADA IBU-IBU SELEPAS BERSALIN?

BAGAIMANA LECITHIN MEMBANTU MASALAH BENGKAK SUSU KEPADA IBU-IBU SELEPAS BERSALIN?








Semoga ikhtiar dengan Lecithin Shaklee dapat mengurangkan bengkak susu dan demam selama 4 hari yang dihadapi beliau.


Pengalaman dari pengguna Lecithin :

"Pengalaman Kak Ma semasa berpantang selepas bersalinkan anak yang pertama, Fawwaz pun Kak Ma mengalami juga bengkak susu ni kat Johor. Demam dah 2 hari masa tu.

Stok Lecithin time tu takde kat tangan. Nasib baik ade mommy Nurnadeea Sairen tolong hantarkan ke rumah. 

Cepat-cepat Kak Ma telan Lecithin. Alhamdullillah tak lame lepas tu surut bengkak tu dan baik demam."





Apa itu bengkak susu atau duktus susu tersumbat?
  
Dalam Bahasa Inggeris, ada banyak terma untuk bengkak susu ini. antaranya ialah blocked milk ductclogged milk duct atau plugged milk duct. Anda boleh cuba google perkataan tersebut.

Bagaiman bengkak susu terjadi


Apapun termanya, masalah bengkak susu (blocked duct) ini ialah satu keadaan di mana terdapat satu kawasan pengaliran susu di dalam payudara yang terhalang. Keadaan tersumbat ini boleh berlaku di permukaan puting, atau boleh juga berlaku jauh ke dalam sistem duktus.

 Apakah  fungsi Lecithin Shaklee ya? Lecithin sebenarnya berfungsi sebagai emulsier ataupun kita sebut sebagai pemecah lemak secara semulajadi.

Lecithin Shaklee 180 capsules


Selain itu juga, fungsi lain Lecithin Shaklee ialah membersihkan darah dan mencairkan lemak menjadi titisan-titisan kecil. Sebab itu juga Lecithin Shaklee termasuk sebagai salah satu vitamin dalam Slimming Set.

 Bagaimana lecithin membantu ibu yang mengalami bengkak susu ya?


Menurut Doktor Jack Newman, lecithin membantu mengatasi dan menghalang pengulangan duktus susu tersumbat mungkin kerana Lecithin mengurangkan kelikatan susu, dengan cara mengurangkan peratusan asid lemak politaktepu di dalam susu.

Siapa yang ada masalah yang sama macam ni,Jannah boleh tolong bantu masalah anda.


Sebarang pertanyaan pm/sms/whatssup 0174493884 (Jannahh)
Shaklee Independent Distributor l 1212409

Atau klik whatsapp ⬇⬇⬇


Jannah Rofei
Pengedar Sah Shaklee
ID: 1212409
Founder
NJLegacy

FB page/Google Business: https://pengedar-shaklee-online-kulim.business.site/?m=true

No comments:

10 KEBAIKAN KALSIUM

10 KEBAIKAN OSTEMARIX SHAKLEE YANG BUKAN SEKADAR KALSIUM BIASA Entry kali ini, jannah nak kongsikan  10 kebaikan ostematrix Shakl...

Jom Sertai Kami

Jom Sertai Kami
klik untuk pendaftaran ahli