Why I Choose Shaklee?





Bertemu pada bulan Ogos 2013,
4 Minggu dalam pantang,
luka masih tak bercantum
duduk sakit, baring sakit,
dah la sembelit pulak tu
hanya yang alami jer paham hal ni..
Sampailah ada seorang kawan syorkan #shaklee
Banyak kali jugak dia pujuk,
akhirnya saya beli jugak
dan tak sangka dia tipu saya😭
Katanya seminggu mungkin,
tapi 3 hari jer luka dah elok
jalan laju dah tak sakit
Alhamdulillah..Allah izinkan
sampai sekarang saya masih bersama dia
yelaa..6 bulan baru abis
setahun 2 kali jer saya beli
menjimatkan dan berkesan
seronokkan bila dapat apa yang kita nak
malas dan rajin jer
tepuk dada tanya selera😊
jom #shaklee

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan lanjut 

ATAU HUBUNGI PENGEDAR SAYA

The Power Of Dream



Teringat dulu-dulu,
masa zaman muda remaja,
Walaupun kaki melangkah ke sekolah,badan berada dalam kelas,
Otak selalu jauh dari jasad,
Sibuk fikirkan masa depan,
Kenapa aku perlu ke sekolah,
Apa yang akan aku lakukan pada 10tahun akan datang,
Padahal semua tu Allah dah tulis dalam lut mahfuz,
Semua yang saya ada sekarang sebenarnya ada juga dalam pikiran saya masa suatu dahulu.
Berangan-angan ada perniagaan sendiri,
Hanya kerja dari rumah,
Menjaga anak-anak di rumah
Masakkan untuk suami
Semuanya sebenarnya telah berlaku!!
Dari angan-angan saya yang duluuu..
Pernah suatu ketika cikgu tanyakan saya..
Tahun 2020, apa yang kamu jangkakan?
Saya dengan spontan menjawab
"jadik surirumah,anak dah darjah 1"
Ketawa satu kelas dengan jawapan saya.
Kata kawan,"takkan ang impikan jadik surirumah aje"
Saya cuma senyum dan jawab
"aku cuma meneka,mungkin aku dah ada bisnes"
Alhamdulillah, Allah makbulkan semua angan-angan saya.
Selalu juga saya ceritakan pada suami
Tentang kisah ni.
Suami pesan...beranganlah lagi supaya kita punya rumah sendiri dan dapat pergi haji bersama.
Ya..saya dah angan-angankan dari sekarang.
Angan-angan itu percuma bukan
Tapiiii!!! Angan-angan perlukan action
Syukur Allah hadirkan saya dengan kawan-kawan yang positive vibes
DIA juga hadirkan #shaklee sebagai perniagaan yang kukuh untuk surirumah seperti saya,
Sangat mudah tanpa membanting tulang menyediakan bahan dan kos,
Hanya klik klik..selesai oder😁
Mudah sangat..kawan-kawan ada yang ingin jadi seperti saya tak?

My Vision Board 2019




Mak pernah beritahu Jannah, selepas dia balik dari ibadah Umrah yang pertama
"mak nak kumpul duit lagi, mak nak pergi lagi sana."
tertanam ayat-ayat tu dalam hati jannah Mak,
InsyaAllah jannah akan usahakan untuk Mak.
doakan Jannah panjang umur dan murah rezeki yer Mak.😢
Bukan umrah je jannah nak hadiahkan, jannah pon nak beli rumah kedua yang lebih besar supaya jannah boleh jaga mak dan abah dalam rumah tu.
Kita sama-sama duduk disitu sama seperti jannah kecik-kecik dulu,
Ada mak dan abah..
eheemm adik-adik dah kawen dok la ngan suami ampa na😁😁😁
Dalam usia yang semakin meningkat ni mesti ramai yang menyimpan angan-angan ataupun impian kan?
Angan-angan itu adalah vision Board kita andainya kita berjuang untuk mencapainya.
Begitu juga jannah, walaupun jannah hanya surirumah sepenuh masa,
jannah juga punya impian tersendiri,
walaupun ramai yang beranggapan jannah hanya angan-angan mat jenin,
tapi jannah telah pun bukti kan kepada suami, anak-anak dan family dan rakan-rakan shaklee yang jannah juga boleh menjana sendiri pendapatan setiap bulan malah lebih dari angka gaji jannah semasa berkerja.
jannah bukan hanya fikirkan material semata-mata,
Tetapi jannah ingin hadiahkan untuk ibu dan abah jannah dengan pakej umrah Shaklee yang sangat exclusive.
jannah nak mereka gembira, dan selesa semasa menunaikan ibadah umrah.
mohon kawan-kawan doakan kejayaan saya ya. semoga niat saya dipermudahkan Allah
" Ya Allah, berilah aku peluang untuk membahagiakan kedua ibu bapa ku Ya Allah. Kau panjangkanlah usiaku, murahkan rezeki ku agar aku dapat membalas jasa kedua ibu bapa ku. Amminn Ya Rabbal Alaminn "
Assalamualaikum wrt,
Selamat Petang semua.

YOUTH RESTORING EYE TREATMENT



YOUTH RESTORING EYE TREATMENT
kod Produk : 14111

Restoring Eye Treatment

MEMPERKENALKAN YOUTH Restoring Eye Treatment, produk pelbagau fungsi yang memberikan manfaat anti-penuaan hebat dan solusi yang jelas dilihat untuk mata letih, kering atau sembap. Ianya bukan sekadar untuk mata!!


  • Mengandungi Peptide Blend unik yang dibuktikan di dalam kajian klinikal dapat mengurangkan penampilan garis serta kedutan di kawasan sekeliling mata dan kedutan di sisi luar lipatan mata atau crow's feet dalam tempoh masa seawal 7 hari*
  • Mengurangkan sembap dan lingkaran hitam**
  • Membantu menghilangkan kedutan dan menegangkan serta menghidrat**
  • Mempunyai coling tip unik yang menyegarkan dan memberikan tenaga di kawasan mata dengan urutan lembut. hebat bukan?
* Seperti yang diukur dalam kajian klinikal 28hari , 36 subjek, penggunaan dua kali sehari.
**Seperti yang dirasakan oleh majoriti subjek dalam kajian klinikal 28 hari, 36 subjek, penggunaan dua kali sehari.

KEISTIMEWAAN SHAKLEE

~ 100% VEGAN  ~ TANPA PARABEN ~ DIUJI SECARA DERMATOLOGI 



Bahan-bahan Utama
Peptide Blend, Licorice Extract, Lotus Japonicus, Schisandra Chinensis, Hyaluronic Acid, Muscadine Grape, and Vital Repair + Complex







KHASIAT DAN KEBAIKAN OSTEMATRIX SHAKLEE



PROMOSI OSTEMATRIX Klik disini

Apakah Khasiat dan kebaikan Ostematrix Shaklee?

* Menguatkan Tulang.
Kalsium menghalang osteoporosis, menguatkan kuku, kerangka, gigi dan sistem saraf. Ia juga merawat tulang retak, osteomalacia ( rickets dewasa), kuku rapuh, ezcema, konvulsi/kekejangan, gusi berdarah dan merangsang darah untuk memekat.

* Memperbaiki kekejangan dan kebas-kebas
Pengambilan 600mg kalsium sebelum tidur akan memperbaiki kebas-kebas, kekejangan , sakit sendi dan artritis.

*Meringankan stress
Ianya mengimbangi tekanan darah, memelihara denyutan jantung, impuls saraf, penenang saraf, menggalakkam tidur selesa, memperbaiki jantung  berdebar, gementar, mimpi buruk dan stress. Juga memperbaiki depresi, mood swing, sakit kepala dan pitam.

*Memperbaiki masalah haid
kajian menunjukkan dengan 1000mg kalsium dan magnesium serentak meringankan sakit waktu haid dan membantu melawaskan pembuangan air kencing.

* Pengalkalian Tubuh.
Kalsium adalah mineral alkalin, ianya berkesan dalam memastikan imbangan PH tubuh. Ia juga menghalang obesiti diwaktu usia tua. Tambahan pula kalsium membantu sel menyerap nutrien dan merangsang detoksifikasi.

*Memperbaiki Hiperaktiviti Perut dan Sakit gastrik.
- Vitamin D
Dinamakan sebagai Vitamin D pada 1916 bila didapati ia mampu merawat penyakit rickets. Ia meningkatkan penyerapan kalsium dan fosforus untuk meningktaknan ketumpatan tulang, meguatkan kerangka, memperbaiki penyakit periodontal. Vegetarian yang kurang terdedah kepada matahari sewaktu musim panas, individu melebihi 55 tahun , wanita hamil, dan kanak-kanak perlu mengambil suplement vitamin D.

- Magnesium
ia adalah ion positif no.2 penting di dalam tubuh kita. Ianya menggalakkan komposisi tulang dan rawan. Membantu sistem saraf, megaktifkan enzim tubuh untuk menghasilkan tenaga, pengecutan saraf dan otot, menstabilkan denyutan tidak sekata pesakit jantung, memudahkan rembesan keluar sisa dari perut dan usus, menghalang endapan kalsium, melarut dan mengurangkan formasi batu karang atau batu hempedu. Ianya jua penting untuk mereka yang mempunyai masalah fluktuasi glukos.

- Zinc, Boron, Manganes, Kuprum
Memelihara metabolisme kerangka dan pertumbuhan otot, menyusun enzim yang diperlukan untuk memperbaiki tulang, rawan dan menghalang artritis.

BAGAIMANA MEMILIH KALSIUM PREMIUM?

  1. Pilihlah Produk yang ada vitamin D dan magnesium
  2. Elakkan produk yang dibuat dari tulang dan dolomite untuk mengelak keracunan plumbum
  3. Elakkkan mineral chelated kerana proses tersebut boleh menyebabkan tubuh menyerap logam berat tercemar dan toksin dalam proses menyerap mineral.


Untuk membuat pembelian boleh terus membeli secara online klik disini
PROMOSI OSTEMATRIX Klik disini

atau

Hubungi saya untuk membuat pembelian wasap

atau

sertai kami dalam legacy Shaklee join now



ATAU ikuti saya di Facebook dan Page Facebook :

      Facebook : https://www.facebook.com/zal.rol
·         Email: noruljannah@gmail.com
                                       https://www.facebook.com/shakleemalaysiaonlinelargest/
                                   https://www.facebook.com/jannah0174493884/



CAROTOMAX




CAROTOMAX

Perlindungan Antioksida
kod produk: 10113 ( 30 kapsuls)

Melindungi sel-sel dari dalam
Shaklee memanfaatkan perlindungan antioksidan yang ditemui dalam buah-buahan, sayuran dan tumbuhan lain dengan mengasingkan dan menghasilakn pelbagai bantuk karotenoid semula jadi. Anda sukar memperolehi tahap ketulenan seperti ini hanya daripapa makanan.

Purata pengambilan harian karotenoid  lutein, likopena dan beta karotena hanyalah 8mg - Carotomax menyediakan lebih 13mg karotenoid yang sangat bermanfaat.*

Tahukah Anda?
Jika pemakanan anda tidak mengandungi banyak tomato, lobak merah dan asyur-sayuran hijau,anda mungkin tidak mendapat nutrien utama yang diketahui dapat membantu melindungi tubuh.

Keistimewaan Shaklee
Caro-tomax membekalkan enam karotenoid penting termsauk astaxantin, alfa dan beta karotena, likoperena, lutien dan zaexantin daripada ekstrak pekat. Membekalkan lebih 13mg karotenoid dalam setiap hidangan. Ia melebihi 1.5x berbanding anggaran purata pengambilan harian.




Nutritional facts
Saiz Hidangan : 1 Kapsul ( 735.55mg)


Ramuan
Setiap Kapsul
Beta Karotena
3.1 mg
Likopena
5 mg
Lutein
5 mg
Alfa Karotena
1.5 mg
Astaxantin
400 mcg
Zeaxantin
200 mcg



















KKLIU 0587/2017
MAL11125035NC
*Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Ini adalah iklan produk suplement.

Harga Sebotol RM77.50

Untuk membuat pembelian secara online sila klik disini

atau hubungi saya di whatsapps

GLA COMPLEX




GLA COMPLEX

Pembantu Khas Wanita
kod produk : 10620 ( 60 Kapsul )

Untuk Mengekalkan Kesejahteraan
Diformulasikan khas untuk membantu wanita mengekalkan kesejahteraan menyeluruh sepanjnag kitaran haid bulanan.

JIka anda mahukan keselesaan dan kesejahteraan menyeluruh sepanjang kitaran haid bulanan anda, GLA ( Asid Linolik Gamma) adalah jawapan yang anda cari. GLA adalah asid lemak penting Oemga - 6 yang digunkanan oleh tubuh. Malah ia amat bermanfaat untuk setiap wanita disemua peringkat umur*.


Keistimewaan Shaklee
Diperolehi daripada minyak borage, yang mengandungi GLA berpekatan tinggi (17%-25%), tulen dan semulajadi dalam bentuk yang mudah diserap.

Diformulasi khas dengan gabungan GLA ( asid lemak Omega-6), minyak biji bunga matahari ( satu lagi sumber asid lemak Omega-6), dan vitamin E untuk mengekalkan kesejehateraan dan kesihatan kulit.

Nutritional Facts
Saiz hidangan : 1 Softgel

Ramuan
Amaun Setiap Softgel
Minyak Biji Borage (Borago officinalis)
Minyak Biji Bunga Matahari (Helianthus annus)
(Menyediakan 216 mg Asid Linolenik &
90 mg Asid Linolenik Gamma)
500 mg
D-Alfa Tokoferol
(Menyediakan 15 IU vitamin E)
15 mg













KKLIU 0606/2017
MAL12035070NC

*Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Ini adalah iklan produk suplement.

Harga Sebotol RM91.25

Untuk membuat pembelian secara online sila klik disini

atau hubungi saya di whatsapps





PROMOSI HEBAT GLA COMPLEX
PROMOSI HEBAT GLA COMPLEX
PROMOSI HEBAT GLA COMPLEX










GARLIC COMPLEX



GARLIC COMPLEX

Untuk Kesihatan Umum
Kod Produk : 10127 ( 60 Tablet )

Mengekalkan kesihatan sistem pertahanan anda.

Bawang putih adalah tumbuhan dalam keluarga bawang, ditanam untuk kegunaan semasa memasak dan digunakan secara tradisional untuk kesihatan secara umum. Alisin, yang memberikan bau ketara bawang putih , adalah sebatian berharga dalam bawang putih yang mempunyai pelbagai manfaat seperti memelihara kesihatan tubuh*

Keistimewaan Shaklee
Formulasi tersendiri Shaklee .
Menggabungkan manfaat kesihatan bawnag putih dan herba, rosemary sebagai antioksidan.
Meminimumkan bau dan rasa kesan bawang putih.

Nutritional Facts
Setiap Tablet menyediakan :


Ramuan
Amaun Setiap Tablet
Serbuk Ulas Bawang Putih (Allium sativum)
500 mg
Ekstrak daun rosemary (Rosmarinus officinalis)
25 mg










KKLIU 0591/2017
MAL11080026TC
*Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Ini adalah iklan produk suplement.

Harga Sebotol RM56.25

Untuk membuat pembelian secara online sila klik disini

atau hubungi saya di whatsapps