Promo March

Promo March Untuk Wanita Hebat


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua,

Harini 1March 2019, kita bersama promo hebat untuk wanita-wanita luar sana jeng jeng jeng. Eh tak la untuk wanita je ni, lelaki pon boleh amik vitalea, GLA dan Ostematrix dan Youth Skin Care ni..sebab shaklee memang sesuai untuk semua golongan dan usia.

Okay meh tengok promo hebat bulan ni.


Youth Beauty Treatment SET A
  • Youth Restoring Eye Treatment
  • Youth Activating Serum
Klik link untuk info penuh Youth Shaklee

Youth Beauty Treatment SET A

Klik link untuk info penuh Youth Shaklee

  • Youth Restoring Eye Treatment
  • Youth Radiance Vit E & C


BUY Vitalea Iron Formula x 4 Botol GET e-discount voucher RM30
BUY GLA Complex x 4 Botol GET e-discount voucher RM30
BUY Ostematrix x 5 Botol GET e-discount voucher RM30



untuk pembelian boleh klik link di bawah
Youth Set A
Youth Set B
GLA 4 Botol
Ostematrix 5 Botol
Vitalea 5 Botol

Klik link untuk info penuh Youth Shaklee

atau hubungi saya untuk pembelian whatsapps

COQ-TROL PLUS






COQ-TROL PLUS

Tingkatkan Tenaga Anda
Kod produk: 11026 (30 kapsul / 30 sajian )

Kekal aktid dan bertenaga dengan Coenzyme Q10, antioksida yang menyokong sel untuk menghasilkan tenaga.

Coenzyme Q10 adalah komponen yang penting untuk penghasilan tenaga di dalam sel. Ia berada di dalam mitokondria stesen janakuasa sel. Coenzyme Q10 tinggi dalam sel otak, jantung dan hati. Ia menukarkan lemak dan gula kepada tenaga yang boleh digunakan sepanjang hari. Ia juga adalah antioksidan yang berkesan, melindungi sel daripada dirosakkan oleh radikal bebas.

Walaubagaimanapon, tahap Coenzyme Q10 menurun apabila usia kita meningkat dan penggunaan statin untuk menurunkan kolestrol menyebabkan tahap Coenzyme Q10 semakin rendah di dalam tubuh.

Keistimewaan Shaklee
  • Coq-Trol Plis membekalkan sebatian dan proprietari dengan 100mg Coenzyme Q10 bersama revesratrol dan tokoferol.
  • Untuk penyerapan optimum, ia dilengkapi dengan sistem penghantaran minyak zaitun.
  • Formulasi berpaten untuk meningkatkan penyerapan Coq10.
  • patern no. MY-139379-A


Tahukah Anda?
Kajian telah menunjukkan bahawa 100mg Coenzyne Q10 memberikan pelbagai manfaat kepada badan. Untuk mendapatkan 100mg Coenzyme q10, anda perlu mengambil :




Nutritional Facts
1 Capsule ( 678.789 mg)

Ramuan
Jumlah Setiap Kapsul
Coenzyme Q10 (Ubidecarenone)
100 mg
Mixed Tocopherols
5.5 mg
Resveratrol
(from Polygonum cuspidatum root extract)
2 mg

KKLIU 3143/2017
MAL20172913NCR
*Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Ini adalah iklan produk suplement.












LECITHIN SHAKLEE






LECITHIN

Lemak Sihat Yang Anda Perlukan
kod produk: 10163 ( 180 kapsul )

Mineral membantu mengaktifkan enzim yang melaksanakan proses tubuh.

Lecithin dikenali sebagai pengemulsi semula jadi yang menguraikan lemak menjadi molekul molekul kecil untuk penghadaman.

Lecithin juga ditukar menjadi aseltilkolina di dalam tubuh anda, yang diperlukan untuk membantu mengekalkan tubuh yang sihat.*


Tahukah Anda ?
Akademi Sains Kebangsaan menetapkan bahawa kolina penting dalam pemakanan kerana lechithin adalah bahan larut lemak yang dipanggil fosfolipid, yang terdiri daripada kolina dan inositol dan ia boleh ditemui dalam semua sel hidup. Kedua-duanya merupakan komponen utama sel membran, yang mengawal aliran nutrien ke dalam  dan ke luar sel.

Keistimewaan Shaklee
Shaklee Lecithin diperbuat menggunakan sumber semula jadi daripada kacang soya.

Nutritional Fact
Setiap Kapsul ( 849.88 mg) menyediakan

Ramuan
Amaun Setiap Kapsul
Lesitin Soya
(Menyediakan 518 mg Lesitin)
530 mg










KKLIU 0590/2017
MAL12015012NC

*Produk -produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyebuh datau mencegah sebarang penyakit. Ini adalah produk suplement

KENAPA PERLU AMBIL ZINC SEBELUM MAKAN?

KENAPA KITA PERLU AMBIL ZINC SEBELUM MAKAN?

Assalamualaikum semua, okay pagi ni 13hb feb 2019...saya nak share sket je secara pendek tak nak melalut2 panjang sangat..cemuih satgi :p

Ramai yang tanya, awat kena ambil zinc plus sebelum makan? Apa beza ambil dengan selepas makan? haaa,ada beza tau.

Kita disarankan ambil dengan perut kosong ( sejam sebelum)  kerana : 
  • Dalam proses pencernaan normal, zinc boleh musnah atau terkeluar atau terikat dengan bahan lain
  • Bahan yang kita makan seperti susu, roti atau bijirin lain ada satu kandungan yang dipangiil phytates. Phytates ini akan ikat zinc yang kita ambil yang mana akan gangu proses oenyerapan zinc dalam badan kita
  • kalau kita dok campur roti dengan susu, lagi la aktif phytates ni untuk penyerapan zinc. Jadinya secara automatiknya biovaibility zinc akan menurun. So penatlah kita dok makan tapi tak dak kesan kan..pastu marahkan supllment aihh hahaha..
Tahukah anda??
Satu lagi sebab kenapa kena ambil sebelum makan? sebab perut kita ni ada asid.
Asid perut kita ni boleh meneutralkan zinc dengan cepat bila perut kosong.
Jadi senang la nutrisi dan mineral dari zinc tu menyerap dalam badan kita.

Kadi, kita sarankan waktu terbaik ambil adalah waktu antara sejam dan setengah jam sebelum makan.
Supaya kita dapat kesan yang optimum daripada pengambilan zinc tu.

Okay paham tak semua, cikgu gtau penerangan di atas. :)

Untuk sebarang pertanyaan mengenai zinc plus atau produk shaklee boleh hubungi saya di talian : 
call / mesej : 017-4493844


Sebotol ZINC PLUS RM56.25
Mengandungi 120tablet dan tahan selama 4bulan!

klik link untuk pembelian secara online ZINC PLUS

ZINC PLUS

 ZINC PLUS

Penyokong Metabolik Semulajadi
kod produk : 11009 ( 120 Tablets )

Zink adalah mineral surih yang dijumpai hampir di dalam setiap sel badan dan komponen di dalam lebih daripada 200 enzim. Sebagai sebahagian tindak balas enzim, zinkk terlibat dalam pelbagai aktiviti biokimia termasuk pencernaan protein, metabolisme asid amino, penghasilan tenaga, metabolisme tulang, pengunaan vitamin A, penghasilan hormon.

Zink sangat penting dalam mengekalkan fungsi badan yang betul, menyokong pertumbuhan sel untuk rambut, kuku, kulit yang sihat mempromosikan kesihatan tubuh.

Tahukah anda?
Zink gluconate adalah salah satu bentul zink chelated terbaik. Ia lebih mudah diserap oleh badan.

Keistimewaan Shaklee.

  • satu tablet membekalkan 100% nilai harian yang diperlukan untuk zink
  • Dirumuskan dengan zinc gluconate dengan kadar penyerapan yang tinggi.







Nutritional Facts
saiz hidangan : 1 Tablet ( 689.00 mg ) 


Ramuan
Amaun Setiap Tablet
Calcium (as dicalcium phosphate)
121 mg
Zinc (as zinc gluconate)
15 mg
















KKLIU : 1609/2018
MAL 18016152NC

* Produk ni tidak bertujuan membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Ia adalah iklan produk suplement.




A Landmark Study

A Landmark Study 
Kajian Penting Mengenai Suplement Makanan

kajian Penting mengenai Suplement Makanan : Corak Penggunaan, kesihatan dan status pengguna yang mengambil berbilang jenis suplement makanan untuk jangka panjang : kajian keratan rentas.


Gladys Block, Christopher D Jensen, Edward P Norkus, Tapashi B Dalvi, Les G Wong, Jamie F McManus and Mark L Hudes.

Nutrition Journal 2007, 6:30doi:10.1186/1475-2891-6-30
Diterbitkan pada 24 Oktober 2007


ABSTRAK

LATAR BELAKANG

Penggunaan suplemen makanan di Amerika Syarikat adalah amat tinggi dan ia mewakili sumber pemakanan yang sangat penting. Walau bagaimanapun, tidak banyak yang diketahui mengenai individu-individu yang mengambil berbilang jenis suplemen pemakanan secara tetap. Kajian ini menyelidik corak penggunaan suplemen makanan, kesihatan dan taraf pemakanan pengguna yang mengambil berbilang jenis suplemen makanan; serta membuat perbandingan dengan bukan pengguna dan juga pengguna suplemen multivitamin/mineral tunggal.

KAEDAH

Melalui reka bentuk kajian keratan rentas, maklumat diperoleh melalui soal selidik dalam talian dan pemeriksaan fizikal (paras darah ketika berpuasa, tekanan darah dan berat badan) melalui sampel mudah dapat daripada pengguna yang mengambil berbilang jenis suplemen pemakanan Shaklee Corporation untuk jangka panjang (pengguna Berbilang Suplemen, n=278). Data untuk bukan pengguna (Tiada Suplemen, n=602) dan pengguna suplemen multivitamin/mineral (pengguna Suplemen Tunggal, n=176) diperoleh daripada Tinjauan Pemeriksaan Kesihatan dan Pemakanan Kebangsaan (National Health and Nutrition Examination Survey, NHANES) 2001-2002 dan NHANES III 1988-1994. Kaedah regresi logistik digunakan untuk menganggarkan nisbah ganjil dengan selang keyakinan 95%.

KEPUTUSAN

Suplemen makanan yang diambil setiap hari oleh lebih daripada 50% pengguna Berbilang Suplemen merangkumi multivitamin/mineral, B-kompleks, vitamin C, karotenoid, vitamin E, kalsium dan vitamin D, asid lemak omega-3, flavonoid, lesitin, alfalfa, koenzim Q10 dengan resveratrol, glukosamina, dan suplemen herba untuk rangsangan imun. Kebanyakan wanita juga mengambil asid gamma linolenik dan suplemen probiotik, manakala kaum lelaki pula dilihat kerap mengambil zink, bawang putih, saw palmetto dan suplemen protein soya. Kepekatan nutrien di dalam serum secara amnya meningkat dengan penambahan suplemen. Selepas pelarasan umur, jantina, pendapatan, pendidikan dan indeks jisim tubuh, penggunaan suplemen yang banyak telah dikaitkan dengan bacaan yang lebih baik untuk serum homosisteina, protein C-reaktif, kolesterol lipoprotein berketumpatan tinggi dan trigliserida, serta pengurangan risiko tekanan darah tinggi dan diabetes.

KESIMPULAN

Kumpulan pengguna berbilang jenis suplemen makanan jangka panjang ini mengambil pelbagai jenis vitamin/mineral dan herba secara harian, di samping suplemen yang khusus untuk sesuatu keadaan tertentu. Mereka lebih berkemungkinan mempunyai paras biopenanda penyakit kronik yang optimum, dan kurang berkemungkinan mempunyai tahap nutrien di dalam darah yang berada di bawah paras optimum (suboptimum), tekanan darah tinggi dan diabetes berbanding bukan pengguna dan pengguna multivitamin/mineral tunggal. Penemuan ini perlu disahkan dengan mengkaji corak penggunaan suplemen makanan, kesihatan dan taraf pemakanan pengguna yang mengambil berbilang jenis suplemen makanan dalam kumpulan lain.

Gabungan Pengarang:

  • Gladys Block
    PhD, School of Public Health, University of California, Berkeley, CA
  • Christopher D. Jensen
    PhD, MPH, School of Public Health, University of California, Berkeley, CA
  • Edward P. Norkus
    PhD, Department of Medical Research, Our Lady of Mercy Medical Center, Bronx, NY
  • Tapashi B. Dalvi
    MPH, School of Public Health, University of California, Berkeley, CA
  • Les G. Wong
    BS, Shaklee Corporation, Pleasanton, CA
  • Jamie F. McManus
    MD, Shaklee Corporation, Pleasanton, CA
  • Mark L. Hudes
    PhD, Nutritional Sciences, University of California, Berkeley, CA

Alfalfa Complex

ALFALFA COMPLEX



Nutrisi Hebat Semula Jadi
Kod produk : 10159 ( 330 tablet ) , 10162 ( 700 Tablet )

Mineral membantu mengaktifkan enzim yang melaksanakan proses tubuh.

Alfalfa bermaksud 'raja segala makanan' adan ada sebab gelaran tersebut diberikan - ia sangat berkhasiat. Alfalfa mempunyai sistem akar tunjang yang boleh mencecah sedalam 6 meter ke bawah, membolehkan ia menyerap lebih banyak nutrien dari tanah. Tumbuhan ini membekalkan lebih 300 nutrien dan mineral termasuk kalsium, fosforis, zat besi magnesium, klorofil, bioflavoniod, mineral surih dan vitamin*


Keistimewaan Shaklee
Alfalfa Complex adalah Shaklee Signature Formula yang asalnya dibangunkan oleh Dr.Shak;ee pada tahun 1950'an. Ditaman di kawasan subur, Antelope Valley, California, Shak;ee menuai alfalfa di puncak kematangan- semasa berumur 2 tahun untuk memperolehi kandungan nutrisi sebaik mungkin.

Selepas dituai, ia diletakkan untuk pengeringan di bawah udara segar dan sinar matahari panas California dan Shaklee hanya menggunakan serbuk dedaun untuk menghasilkan tablet alfalfa.

Nutritional Facts
saiz hidangan : 10 tablet


Ramuan
Amaun Setiap Tablet
Serbuk Alfalfa
300.000 mg
Dikalsium Fosfat Kontang
103.623 mg
Trikalsium Fosfat
1.921 mg












MAL 10053686XC
*Produk -produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Ini adalah iklan produk suplement.

Untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi saya di talian

whatsapps 

Jika ingin membeli sendiri, Klik di bawah

ALFALFA KECIL RM57.58 (330 biji )
ALFALFA BESAR RM102.50 ( 700 Biji )

untuk dapatkan harga yang lebih rendah hubungi saya di
whatsapps 

BEZA ANTARA INDUSTRI MEDIKAL DENGAN INDUSTRI NUTRITIONAL

BEZA ANTARA INDUSTRI MEDIKAL DENGAN INDUSTRI NUTRITIONAL


Biasanya bila kita demam, kita akan pergi jumpa doktor dan kita akanm diberi paracetamol ( panadol). Tapi bila jumpa pengamal supplement ni, cadanganya lain hihih.. pengamal supplement akan bagi cadangan untuk mengambil performance drink dan vitamin C bagi imun semula badan. Siapa sebenarnya yang betul dan yang betul2 kelentong? Mungkin ramai yang tak percaya saya sebab saya bukan doktor hahha..okay 

Sebenarnya industri medikal atau perubatan dan industri pemakanan tambahan adalah berbeza, sangat berbeza. Dalam industri perubatan, pengeluaran ubat-ubatan di bawah kelas farmaseutikal memerlukan pembuktian dari ujian klinikal. Maknanya sejenis ubat itu perlu menjalani ujian klinikal yang terbukti boleh bertindak ke atas sesuatu penyakit seblum ia digunapakai. Dan bahan2 farmaseutikal ini tidak boleh dijual sewenang-wenangnya, terutama yang menpunyai dadah terkawal.

Berlainan dengan suplement, ia adalah bahan neutraseutikal yang tidak semestinya melalui ujian klinikal (namun produk Shaklee tetap menjalani ujian2 klinikal termasuk pengesahan dari pihak ketiga). Sebab itu kita dapati banyak sangat syarikat, termasuk MLM yang mengeluarkan produk berupa makanan tambahan ( samada dalam bentuk kapsul atau minuman). Produk suplement boleh dijual secara bebas, tak macam produk2 perubatan.

Dalam industri medikal, pratiknya mengutamakan "mengubat" manakala dalam industri nutritional, pratiknya mengutamakan "mencegah". Oleh sebab itu kita lihat.. misalnya dalam menangani kanser..kalau dalam industri medikal, pelbagai mesin canggih2 dicipta untuk mengubati dan merawat kanser. Manakala dalam industri nutritional, pelbagai jenis pemakanan tambahan, anti oksidan dan sebagainya dikaji dan dihasilkan untuk mencegah dan mengelakkan kanser daripada merebak.

Oleh yang demikian, sebagai pengguna kita hendaklah peka dengan perbezaan ini. kenapa kebanyakan doktor tidak menyarankan suplement, ini kerana praktik mereka lebih kepada medikal dan farmaseutikal. Manakala pengamal suplement dan perubatan alternatif, praktiknya lain, iaitu lebih kepada hal2 nutritional dan nutraseutikal.

Namun keputusan terbaik tetap berada di tangan kita. Mahu mencegah atau berubat, tepuk dada tanya selera....


Untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi saya di talian :-
call/mesej : Puan Jannah 017-4493884


HERBAL BLEND KRIM MULTIFUCTION

KEISTIMEWAAN HERBAL BLEND



1. Merawat Eczema & Gatal-gatal akibat gigitan serangga.

Herbal Blend sangat berkesan dalam merawat kesan gigitan nyamuk @ serangga supaya bengkak tak melarat.

2. Melembutkan tumit dan merawat tumit pecah.

Masalah tumit pecah sememangnya membuatkan kita rasa malu. Sapukan sahaja di kawasan tumit pecah dan kawasan kulit yang kering, InshaAllah lepas tu okay.

3. Ubat luka @ melecur.

Herbal Blend pun boleh digunakan untuk menggantikan minyak gamat. Seeloknya kena ada 1 Herbal Blend dalam setiap rumah. Baik juga untuk luka, kesan calar @ akibat benda panas.

4. Menghilangkan parut.

Kalau ada parut akibat chicken pox @ campak, cuba sapukan Herbal Blend. InshaAllah parut akan pudar & hilang.

5. Ruam pada bayi.

Bayi sememangnya senang terkena ruam, terutamanya ruam lampin. Jangan tak tahu, Herbal Blend juga mampu melegakan rasa pedih.

6. Losyen harian.

Boleh juga menggunakan Herbal Blend sebagai losyen harian. Supaya tangan sentiasa lembut. Herbal Blend tidak berminyak, jadi sememangnya nyaman & selesa.

7. Baik‬ untuk demam
Disapu di seluruh badan dan setengah jam akan berpeluh bermakna badan sedang respons pada krim tersebut bagi mengeluarkan haba berlebihan dalam badan

Kebaikan Cream Herbal Blend

Di Ekstrak daripada pelbagai jenis herba semulajadi terpilih, Tanpa steroid, Dingin dan tidak berminyak, ianya Telah menjalankan Clinical test dan Tiada keraguan kerana ia bebas daripada bahan kimia dan Paraben.


4 Ramuan Penting Herbal Cream Shaklee

 #1. Horse Chestnut / Buah berangan

Buah ni kita selalu jumpa di Utara Malaysia, biasanya mereka suka disalai dengan biji kopi dan makan . Membantu melawan tanda-tanda penuaan  pada kulit, ciri-cirinya yang anti radang seperti mengurangkan bengkak, lebam di kulit, dan memperbaiki lebam dan kebiruan pada kulit akibat kapilari darah pecah di bawah kulit.


#2. Sage

Herba ini dapat membantu meningkatkan peredaran darah dan merangsang pembaharuan sel-sel. Ianya juga kaya dengan vitamin A dan kalsium serta antioksidannya membantu memerangi radikal bebas pada kulit.


#3. Rosemary

Rosemary merupakan sumber zat besi , kalsium, dan vitamin B6 yang menyokong tahap kolagen yang sihat . Kaya dengan mangan dan mineral yang membantu mengurangkan kedutan dan mengelakkan kulit menjadi rosak. Apabila adanya radikal bebas pada kulit kita ia bukan sahaja merosakkan kulit malah membawa kedutan, tona tidak sekata serta kendur.


#4. Yarrow

Yarrow ini pula mengandungi bahan anti radang dan anti septik. Di mana, ia dapat memperbaiki tisu yang rosak di dalam badan . Ia boleh dipraktikkan bagi kegunaan luar , menyembuhkan luka , luka terbakar , ulser , alahan kulit  dan juga bengkak .



Siapa yang Sesuai Menggunakan Herbal Blend Cream

✔ Bayi
✔ Lelaki mahupun wanita
✔ Pesakit Ekzema ( masalah kulit )
✔ Bakal ibu yang bakal menimang cahaya mata / bayi
✔ Mereka yang mahukan kulit sentiasa cantik dan lembut
✔ Mereka yang sering demam
✔ Kanak-kanak yang sering berkudis dan gatal-gatal
✔ Warga emas`
✔ Mereka yang mempunyai masalah demam campak, alahan dan sebagainya

Klik link dibawah untuk pembelian secara online


HERBAL BLEND RM37.50

untuk dapatkan penjimatan hubungi saya di
whatsapps 







Sebarang petanyaan dan info keahlian boleh hubungi saya di talian :
call/mesej : Puan jannah 017-4493884
Whatsapps : www.wasap.my/60174493884/vivixblog
Page : https://www.facebook.com/jannah0174493884
           https://www.facebook.com/shakleemalaysiaonlinelargest
           https://www.facebook.com/shakleenibongtebal

BCOMPLEX SHAKLEE

B-COMPLEX 


Lengkap dengan kesemua Lapan Vitamin B
kod produk : 10164 (120 Tablet )

Alami semula nikmat kesihatan. Nutrien yang betul memainkan peranan penting untuk keseluruhan kesihatan dan kesejahteraan.

Vitamin B memainkan peranan penting untuk fungsi tubuh kerana ia membantu menukar makanan kepada tenaga untuk sel-sel anda*

Keistimewaan Shaklee

Sistem Penyerapan Bioaktif Berpaten
Asid Folik, salah satu vitamin B kritikal dan tidak mudah diserap. Maka, Shaklee membangunkan sistem penyerapan bioaktif berpaten yang menjadikan ini lebih mudah diserap untuk menyokong penyerapan. Teknologi berpaten ini adalah milik eksklusif Shaklee.


Nutritional Facts

Saiz Hidangan : 1 Tablet ( 550.00 mg )
KKLIU 0610/2017
MAL 12035068NCZ


Ramuan
Amaun Setiap Tablet
Tiamin Mononitrat
(Menyediakan 7.73 mg Vitamin B
1)
9.73 mg
Riboflavin
(Menyediakan 11.57 mg Vitamin B
2)
11.81 mg
Niasiamida
(Menyediakan 132.58 mg Niacin)
134.60 mg
Piridoksin Hidroklorida
(Menyediakan 13.57 mg Vitamin B
6)
16.71 mg
Asid Folik
(Menyediakan 184.30 mcg Asid Folik)
0.19 mg
Sinokobalamin
(Menyediakan 30.40 mcg Vitamin B
12)
3.04 mg
Biotin
Biotin (Menyediakan 150.00 mcg Biotin)
14.99 mg
Kalsium D-Pantotenat
(Menyediakan 70.30 mg Asid Pantotenik & 6.10 mg Kalsium)
76.40 mg
































*Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis,  merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Ini adalah iklan produk suplement.

Klik link di bawah untuk pembelian secara online


Bcomplex RM58.75 

untuk mendapatkan harga lebih rendah hubungi saya di
whatsapps

Untuk sebarang pertanyaan lanjut sila hubungi saya di talian 

call/mesej : 017-4493884

OSTEMATRIX SHAKLEE

OSTEMATRIX 
Info Lanjut Mengenai Ostematrix



Hargai Tulang Anda dengan Nutrien Pembina-Tulang
kod produk : 10128 (120 caplets )

Tulang yang kuat untuk tubuh yang kuat. Bina dan pastikan tulang anda kuat dengan nutrien pembina tulang untuk memastikan ia kekal sihat sepanjang masa.

Tulang merupakan sistem sokongan tubuh anda, kerana itulah amat penting untuk anda memastikan ia kekal kuat dan sihat. Tubuh anda membina tulang baharu dengan pantas, tetapi apabila umur anda meningkat, kehilangan tulang adalah lebih banyak berbanding tulang yang dibina. Hakikat inilah menjadikannya penting untuk anda membekalkan tulang anda dengan nutrien pembina - tulang yang berkualiti*

Anda Memerlukan Lebih Daripada Kalsium untuk Tulang Yang Kuat
Kalsium - Bahan asas untuk membina Tulang
Magnesium - Membantu menghantar kalsium kepada tulang
Boron- Membantu metabolisme tulang
Vitamin D - Merangsang penyerapan kalsium
Kuprum, Zink dan Mangan - Mengaktifkan enzim yang membantu meningkatkan kepadatan tulang

Info Lanjut Mengenai Ostematrix



Nutritional Facts
Setiap Kaplet menyediakan : 


Ramuan
Amaun Setiap Kaplet
Vitamin D3 (sebagai kolekalsiferol)
100 IU
Kalsium (sebagai kalsium karbonat, kalsium sitrat dan kalsium sitrat malat)
250 mg
Magnesium (sebagai magnesium oksida, magnesium glokonat dan magnesium sitrat)
100 mg
Zink (sebagai zink glukonat)
0.4 mg
Kuprum (sebagai kuprum glukonat)
0.05 mg
Mangan (sebagai mangan glukonat)
0.05 mg
Boron (sebagai mineral surih hidrolisat protein)
0.75 mg





























KKLIU 0604/2017
MAL07081510XC

*Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Ini adalah iklan produk suplement

Klik link dibawah untuk membuat pembelian secara online
     Osteamtrix RM61.25 Untuk dapatkan harga yang lebih rendah hubungi saya diwhatsapps

Untuk sebarang pertanyaan lanjut sila hubungi saya di talian 

call/mesej : 017-4493884